/ Elins vardag /

piiinit.

Ojojoj, hoppas inte många han se nyårs inlägget. Så pinsamt, gjorde tidsinställt men blev helt fel dag. Även om jag valde de 31, skumt.. får göra om de imorn. Har i alla fall skrattat åt det nu.

Annars har jag pratat om imorgon (idag) och vi har taggat igång varandra och vi ska ha det så roligt! Ska ta med kameran sen rotade jag fram ett gammalt EyeToy spel så det kommer bli trevligt, skriver mer imorn. Godnatt!!



#1 / / Jonas:

EyeToy är fortfarande roligt imo =) PS4ans kamera spel är dock ännu roligare ;) Gott nytt år på dig!

Svar: Aha okej, ja fast det ville inte funka så bra. Vet inte om det var att det var för att vi hade lite utrymme för ingen fick något poäng och den kände inte av så bra hehe. Ja det kan jag tänka mig:) Gott nytt år till dig med!
Elin Jonsson

#2 / / Jonas:

Ah, det beror troligen på utrymmet. För sensorn måste ju känna av era rörelser, annars skiter det sig :S Tack du ;)

Svar: Okej ja, va lite svårt att flytta på en stor soffa i så fall haha, men det blev sällskapsspel istället:)
Elin Jonsson

#3 / / Jonas:

Haha! xD Jadå förstår jag problemet. Absolut! Själv så spelade vi Warhammer på nyårsafton =)

Svar: Haha ja, jaha har ingen aning om vad det är:)
Elin Jonsson

#4 / / Jonas:

Det är ett rollspel/brädspel :P Metallgubbar + spelkort = Extremt nörderi!

Svar: Jaha haha:P
Elin Jonsson