/ Elins vardag /

Söndag.

Har legat ute och solat, måste ju ta vara på solen medans man inte kan när man jobbar. Igår när jag cyklade hem på kvällen från jobbet så var det rätt så många som festade och idag så jobbade jag morgon. Vi är med vaktmästarna då i 1 timme. Bland små stugorna var det proppfullt med flaskor, vinboxar, påsar, kapsyler osv. På marken, hade nog varit lite röj där haha.
 
Senare på morgonen i Servicepoolen så hade vi som en oturs dag, båda kassorna funkade inte pga. inga kvittorullar och det är liksom söndag så man kan inte köpa några. Så då blev det lite panik men sen funkade dem men inga kvitton kom ju ut. Men vi körde på som vanligt tills dem andra "ferisarna" (det heter egentligen Feriearbetare /sommarjobbare men kallas för ferisar).
 
Kom hem bytte om snabbt och drog med mamma på stan, så jag har i alla fall varit på Stadsfesten. Fast det var väl inte så mycket att se eftersom det är samma stånd varje år sen höll butikerna på att stänga. Eftersom klockan närmade sig 16.00 så jag och mamma köpte en glass sen drog vi hem. Sjukt många affärer hade 50% och 70%, det gillas! Men ska på stan på tisdag, är ledig då också så kan gå på stan då istället.
 
Bild från förra året men plockade några fina pioner och satte dem i en vas i mitt rum, dem är så fina. Lätt min favorit blomma!