/ Elins vardag /

14.06.30

Godmorgon, har för ett tag sedan ätit frukost och idag börjar jag jobba tre till åtta. Härligt med sovmorgon, dock börjar jag imorgon åtta.
 
Igår kväll satt jag och pratade med Jenny via Skype och vi hade det bara roligt, mest jag då. Eftersom jag fick skrattattacker för jag blev så trött, vi pratade enda till tolv. Vi bara pratade och sen fick jag idén om att sjunga duett på låten "Do you wanna build a snowman", herregud så roligt det var. Skrattade mest medans Jenny sjöng vidare. Om jag ska vara ärlig så får jag seriöst problem när jag hör låten. På nått sätt irriterar den mig, men när jag såg filmen störde det mig inte alls. När andra sjunger den med barnröst (tillgjord) får jag någon slags aggression problem. Riktigt hemsk, jag vet. Fast försökte ju sjunga den igår. 
 
Att man kan ha så roligt ändå, när den andre sitter 4 mil bort ♥. Målade även naglarna medans vi pratade, i min favoritfärg.
 
Min brunhet från igår när jag solade och en Cira bild.
 
#1 / / Jenny:

Do you wanna build a snowman? ;)

Svar: Staaap it;( haha. (bäst knock knock..)
Elin Jonsson