/ Elins vardag /

HALLOWEEN 2014

Lyssnar på musik och väntar på att tiden ska gå lite fortare. Men innan dess så ska jag fixa mitt hår, låter det bara torka nu. Ska försöka få ganska mycket volym och sen ska jag göra lockar. Ska använda mig av Björn Axéns volumaster och sen använder jag bara plattången för lockar. Då jag inte kan hantera locktångar ännu.  Känns hemskt att använda värmeverktyg, eftersom jag låter mitt hår vara helt neutralt. Vilket gör att mitt hår mår så mycket bättre, förr använde jag alltid volumastern. Sen försökte jag sluta, eftersom man ska ju vara längst in i hårfästet och det blir ju slitet av all värme. Men för en dag klarar jag väl, hehe.
 
Amanda var förbi mig idag också på dagen, hon hade köpt smink och jag vill se och testa på henne. Slutade med att jag målade hennes naglar också, hon och Matilda med company ska upp till folkan idag också. Så vi kanske ses!
 
Ha en trevlig halloween, ska försöka ta bilder.
 
 
Ännu en bild från igår, men denna gång ska blinget på! Kommer nog bli fint, hoppas jag. Känner mig lite anonym, ingen kommer se vem jag är.