/ Elins vardag /

3

Idag har jag fått tre saker bortgjorda, känner lite vuxenpoäng hehe. Fixat biljetterna inför Halloweenfesten, beställt skolkatalogen och när jag var på stan så beställde jag en tid hos optikern. Så ska redan dit på torsdagen, snart så kommer jag även skaffa nya glasögon (det var på tiden!!). Ska prova de jag beställde hem som test sen finns de ett par hos min optiker som jag gillar. Sedan så ska även de få in på torsdagen alla bågar från ett visst märke som jag inte alls kom ihåg just nu. Men hon trodde jag skulle gilla dem, för de tillverkade för de mesta bara pilot. Det skulle vara som en visning.

Imorn är det första oktober och dagen kommer bestå mest av att göra klart klänningen och momentrapport! Då den ska vara inne imorgon, jag hoppas innerligt att inget ska jävlas med mig.

Godnatt!