/ Elins vardag / Shopping /

FÖRBEREDELSER

Idag efter skolan så mötte jag upp Matilda, sen gick vi på stan. Vi letade lite inför Halloween, köpte mig en överdel och en accessoar. Så nu är i alla fall outfiten klar, bara sminket som fattas. Är annars helt nöjd, jag har bestämt mig för att sminka mig till Sugar skull. 
 
Sen mötte Amanda upp oss och vi tittade vidare, de ska också på Halloweenfesten uppe på Folkan. Dock ska jag med vissa i min klass, men vi kommer ju säkert hänga tillsammans. Sen åt vi på Subway, sen for jag hem sex. Hittade även ansiktsborsten, som jag har väntat på att Åhléns skulle få in den. Eftersom jag tappade min i golvet och plasten gick i bitar. Alltså ansiktsborste, är det bästa tipset jag fått av Jenny! Den rengör ju ännu mer på djupet än att massera in med fingrarna, ansiktsrengöringen.