/ Elins vardag /

BUT YOU WON'T SEE ME FALL APART, CAUSE I'VE GOT AN ELASTIC HEART.

 
Goddag, idag blir det att packa inför imorgon då jag far till Jenny för att vara där tills måndagen eftersom sen jobbar hon typ hela veckan och lite svårt att boka in just då. Blir att fira mig några dagar tidigare, fyller år på onsdag. Så det kommer bli trevligt och till veckan blir det lite fira mig med vänner och jag har ingen aning så suprise me! Var svårt dessutom att göra en önskelista till familjen.
 
Jag själv brukar oftast vara den som planerar i förväg om det ska ske något men denna gång droppar jag allt tar lovet som de erbjuder, skönt att inte behöva själv tycker jag för en gångs skull. Nog för det är alltid är jag som går in självmant och styr lite men de är bara för jag gillar att ha ordning på saker och ting. Vet i alla fall att jag jobbar på torsdagen och på tisdagen ska jag nog besöka parktiken och vara med på en VIP-kväll som jag tror kommer bli riktigt kul.
 
Idag ska jag också städa och sen blir det att fixa sig för kvällen bravader, blev inbjuden till Sportlovsfesten och ska fara med Amanda och Matilda och massa andra som kommer dit. Kommer nog bli trevligt hoppas jag!
 
Old but gold, Jenny har till och med den som bakgrund på mobilen♥