/ Elins vardag / Vietnamträff 2015 /

MINA GULDKORN

Alla som var i helgen 6 av 10 ungdomar, gav mobilen till en okänd och ba "kan du ta kort på oss?" :-))
 
Usch vad jag saknar dem, gjorde typ ont att lämna dem. Nog för att jag och Simon kanske har 20-30 min ifrån oss med bil men om man tänker på de andra som är längre bort men efter den här träffen kom vi varandra något närmare och det var så trevligt och detta är det bästa jag gjort och såklart kommer vi träffas igen ♥
 
Även om vi kanske inte lärde känna varandra enda in på djupet men de kan man heller inte begära så hör jag ihop med dem, vissa har bättre kontakt med andra och vissa inte men bara att vi 6st kunde ses gjorde allt möjligt. Vi alla är de första vännerna sen vi sågs i Hanoi på ett hotell med våra föräldrar som hämtade oss, de är verkligen mina första vänner. Sen kanske vi inte hänger med varandra och pratar så mycket men dessa människor ligger längst inne och är de viktigaste jag har och min familj såklart. Vi har alla samma historia eller vad man ska kunna säga, i alla fall ursprung. De är min andra familj, min Vietnam-familj de jag har närmast om mig där jag är ursprungligen ifrån. Efter att bara varit där över en helg skulle jag vilja bara köra till dem och vara med dem, fast om vi alla hade hamnat i samma stad hade inte träffarna varit lika roliga och något att se framemot!
 
De är mina riskorn ♥ (höhö)
Göteborg / Vietnamträff / vänner