/ Elins vardag /

TATUNG

 
Idag lunchade ju jag med Matilda och Amanda och vi bestämde oss för att äta på Tatung och så satte vi oss ute i det soliga vädret, vi hade lite catch up och frågade hur Amanda hade haft det i Turkiet och sen när jag ska lägga upp en bild på Snapchat så skriver jag "Lunch med mina tre bästa" och kanske efter 15 min säger Matilda "Jasså Elin, vem är den tredjepersonen??" ;-).
Alltså jag har varit så dum att jag räknade in mig själv som tredjepersonen och jag skämdes så mycket och skrattade, man ser ju klart och tydligt att det är min talrik! Åhhh, skäms för hur egotrippad kan man vara men jag tror min hjärna fick nå frispel och tänkte inte så rätt. Det var inte medvetet på något sätt men jag känner mig så korkad haha. För det är ju bara Matilda och Amanda jag är med, ville nästan ta bort snapen men Matilda och Amanda sa bara äsch det gör inget de kanske sitter nån på andra sidan men fick inte hamna på bild :-)).
 
I alla fall det var gott och hade en trevlig dag på stan med dessa tjejer och nästa helg är det Byske Beach Party som gäller, sen snackade vi om resor och nu ikväll ska jag gymma med Matilda. Jag har inte tränat på två månader säkert och oj vad jag måste dra mig ur lathetsbubblan så jag tror Matilda får dra mig ur den.