/ Elins vardag /

PIZZA

Haft en mycket trevlig kväll hos Matilda, vi beställde pizza sen har vi sett film och tryckt i oss godis. Fick även en massa iPhone 5 skal av henne eftersom hon har uppgradera sig till 6an. Jag var jättenära igår på att köpa men det blev icket, kan vänta ett tag till! Min mobil är inte ens ett år hehe.

Imorgon är det första advent och skyltsöndag men jag jobbar hela dagen, 12-20. Så missar det vilket kändes tråkigt men får tänka på pengarna jag tjänar in imorgon haha, jobbar julafton också! Dock är det bara morfar denna gången vi firar med så det är inte så viktigt att vara med. Inte för morfar är oviktig men kanske hade varit lite mer speciellt om min morbror var med. Men jag missar bara dagen liksom och kommer hem efter fyra så det är inte så farligt. Nu ska jag sova godnatt!