/ Elins vardag / Shopping /

I JUST WANTED YOU TO KNOW, I LOVED YOU BETTER THAN YOUR OWN KIN DID.

 
Kom nyss hem, åkte med mamma och pappa hem från stan. I alla fall jag och Ana Maria träffades, lunchade och sen blev det lite shopping. Köpte mig ett puder/foundation från Make up store som jag blev kär i den gången jag blev sminkad för den täckte så bra! Tänkte att jag ville ha något bra inför balen och sen typ fester för då vill man ju att sminket ska sitta och täcka bra. Sen blev det lite andra små saker.
Har i alla fall haft det trevligt :-)
 
En helt annan sak, jag har börjat lyssna på poddar (lite efter sådär..) nej men jag trodde inte jag skulle tycka om sådant och när Amanda var här så tyckte hon att jag skulle testa och det var ju faktiskt skönt att lyssna! Lyssnar när jag har tid liksom. Som en radio fast med mer ett ämne och längre.
 
Rubrik: Famous - Kanye West (bra låt faktiskt)
 
 
Dual foundation - Bankok