/ Elins vardag /

ALL I BREATHE, ALL I FEEL YOU ARE ALL FOR ME.

Idag har man jobbat 8-17 och där emellan har man hunnit fara till tandläkaren pga visdomstanden och när jag var där sa dem direkt att den skulle förmodligen bort och jag hade jättemycket tandkött över så det kommer ta ett tag tills den tittar fram. När jag satt där sa dem ska vi ta bort den nu?! Jag fick panik och kändes som jag ställdes mot väggen så jag sa hellre en annan dag och då blev det torsdag. Jag hatar ju att ta bort tänder, är inte rädd för tandläkaren men tycker de är så obehagligt och den här gången ska de skära bort tandkött (gråter buhuu).
 
Sen hände detta nu efter maten, kände som att det var salt i munnen och så gick jag till spegeln och kollade och då såg jag att det blivit sår och om jag tryckte så kom det var ut!! Så ringde till chefen nu ikväll och sa som det var och hon förstod så nån annan får jobba istället. Typiskt, jag som hade tänkt tacka för mig och säga hejdå för dessa fina 2år. Men jag lovade att jag skulle komma in efter och säga hejdå till dem!
Så imorgon får jag ringa till tandläkaren och säga att det är akut och de får gärna plocka ut tanden imorgon, ångrar att jag kanske inte gjorde det idag men jag blev så ställd då de frågade om jag ville göra det direkt (ville som ladda upp inför det).
 
Så då var alla mina jobbdagar över. Nu måste jag tänka på tanden, fixa arbetsförmedlingen för A-kassa, ändra adresser lite här och var osv. 7 dagar kvar!!
 
 
visdomstand