/ Elins vardag / Shopping /

SIDE TO SIDE

Just nu har jag igen smärta i käken, det gör som ont i halva ansiktet. Har nu ikväll varit hos min morbror och fikat, eller jag fikade inte mycket för jag inte kan äta normal mat. Fick i alla fall i mig nudlar till middag men tror det blev mycket ändå. Har som gått bra under dagen nog för det ändå gör ont men har hunnit vara på stan under dagen sen varit hos morfar och fikat också och då gick det lite bättre förutom att jag inte fick i mig yoghurten. Men då har jag tagit farväl av min lilla släkt såklart kommer jag hem också.
 
På stan köpte jag mig lite nytt smink och rengöring (hade även rabatt på båda ställena), ni minns kanske att jag nyss köpte en ny foundation men alltså tjejen som gav mig den den var för mörk. Köpte på Jysk förvaringslådor till oss för att förvara sockar/underkläder sen hittade jag på Rusta fina plastblommor som kan få stå fint på någon byrå eller så :-)) Även gjorde jag en liten vända på systemet för på fredag blir det miniparty och jag hoppas min käft är okej då.
 
For sen till pappa på jobbet då vi hämtade han, för pappa gjorde ljus åt mig på min beställning hehe. Fick även faten som inflyttningspresent vilket var snällt! Kommer inte alls synas i läggan att det är en massa Lowima ljus höhö.
 
x2
Ni som bor i Skellefteå eller har vägarna förbi så besök Ljusfabiken Lowima! Superfina ljus och bara 100% stearin och fint hantverk som min pappa och hans chef gör!