/ Elins vardag /

VISDOMSTAND

Dagen har spenderats med Aranya, vi bara chillade hemma hos henne och hade skrattattacker när vi körde igenom Snaps filtren. Kom hem till middagen och nu har jag och mamma börjat tvätta sängkläder och handukar.
 
Förresten tidigare i veckan har jag fått ont där visdomstanden ska komma och den är på väg!! Jag trodde inte den skulle börja komma nu och det känns som man har något längst in i kinden, för tandköttet är som ömt. Har ju aldrig hört något positivt med visdomständer så är livrädd haha. Speciellt om den ska växa konstigt och jag vill verkligen inte operera ut den, hellre att den växer som den ska och de bara drar ut den. Vill typ gråta då jag tänker på det men ska försöka boka in en tid här hemma så det kan hinna titta på den innan jag far. Att ens dom tänderna ska få finnas...tur man har försäkring i alla fall! 9 dagar kvar thihii!