/ Elins vardag /

10 DAYS LEFT

Hur sjukt känns det inte att julen är redan nästa vecka!!? Har jag julkänsla? Nej! Gruvar mig inför julveckan jobbar alla dagar fram till den 22a, det kommer vara sjukt mycket folk. Liksom om löning är mycket så kommer det här vara dubbelt så värre men men det är bara att köra. Det är som att hela Norrbotten kommer till Storheden.


Så hem om 8 dagar till Skellefteå, ska bli skönt. Har tänkt dra ihop något med mitt och Josefs gammal gäng, sen träffa mina tjejer också. Gäller bara att man har tid, men man ju lika gärna ses över dagen för jag tror ju i min skalle att vi är hemma länge men den där veckan kommer gå så snabbt och så ska jag till Malå med Josefs familj till nyår och jag vet inte när vi far dit. Så ni som vill träffa mig, boka upp mig i kalendern haha🙈

Nu ska jag läsa lite sen sova för imorgon är det 11-19 som gäller. Dessutom har jag löning imorgon, wihoo. Allt ska sparas och gå till räkningar så jag har pengar när jag är hemma och kan hitta på saker där.