/ Shopping /

STAN MED ÄLSKLING

Eftersom vi vaknat tidigt så har vi hunnit med mycket, drog in till stan och åt på thai restaurang sen skulle vi kolla om "fula jultröjor" blev dock mer söta och normala. Josef fick sig en t-shirt och en pullovertröja som han ska ha på jul. Jag ska ju ha min glittriga klänning men sen kommer jag nog byta till min söta pingvin tröja med bjällra senare mot kvällen. Förmodligen kommer man vela byta till något mer bekvämt efter att ha ätit alla julmat! 
Det var tänkt Josef också skulle köpa en jultröja men den som fanns och som var finast det var bra två kvar och inte i hans storlek. Jag fick ta i M för det var slut i S men det funkade ändå, lite stor gör ju inget.
 
Sen åkte vi till Ica kvantum för första gången men tror det var sista också, nog för det har bra priser men det var drygt att åka dit. Men nu har vi då mat så vi överlever.
 
Just nu sitter jag och ser hockeyn, det är ju Norrlandsderby ojoj. Skellefteå AIK mot Luleå och det är hett! Sitter här hemma i Luleå och hejjar på hemma laget Saik haha. Josef är på kick off med en skolgrupp.