/ Elins vardag / Shopping /

KAKTUS

 
Titta vilken snygg kaktus jag fick med mig hem, Coop har allt haha. Har velat ha en större kaktus och jag tyckte den här var fin, kom dock inte ihåg namnet men fick med mig den för endast 69kr + krukan för lika mycket. Växter som inte behöver mycket vatten passar mig bäst för jag är så dålig på att ta hand som växter och så har jag en katt som jag tar hand om haha. Man brukar ju börja med en blomma, minns inte om jag skrev det men jag kommer inte ta med mig Cira till Luleå. Hon känns inte som prio ett och jag vet inte om jag får ha djur där och vi skrev det på avtalet också och jag tror hon mår bättre med att få vara med vår andra katt och hund. Hon kommer dock hamna i en depression hehe, hon brukar sakna mig om jag inte är hemma och ibland kan hon leta mig. Tror hon har det bättre hemma i alla fall och dessutom har hon större yta att vara på och kunna sitta ute på den in nätade balkongen. 
 
Imorgon är jag ledig vilket känns skönt. Var jobb från 10-17 som gällde och ska göra mig lite fin för ska till Aranya och sen vara med Josef. 
Kaktus