/ Balen 2016 /

BALEN 2016

Vilken kväll det var igår! Hur kul som helst, kan då lätt säga den här gången var det roligare. Maten var mycket god och det nya för i år var att man kunde få mer om man bad om det och det var bara allmänt trevligt även om jag kanske inte kände så många, de vi satt med var trevliga och visade sig att vi hade lite gemensamma vänner också. Det dansades såklart, trots jag var ett kylskåp men vi dansade i alla fall sen när bandet började spela blev det mer ös vilket var roligt. Vi var där tills det stängde och tills mina fötter gav upp helt, är impad av alla artister som dansar i högklackat!
 
Vi fixade oss hemma hos mig sen for vi in till Bondstan och blev fotade av våra familjer, så några bilder blev bra. Får se sen vad Josefs syster tog för bilder om det finns ännu bättre. Det är jättesvårt att försöka titta samtidigt då alla ska ta kort haha. 
 
Väntade på att jag skulle få mitt hår fixat
 
Klara för att bli fotade!
 
 
 
 
Balen2016 / Skellefteå,
#1 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

såååå vacker klänning :D

Svar: Tack så mycket! :D
Elin Jonsson