/ Elins vardag /

3 DAYS LEFT

Värmen stiger bara, härligt men ibland klagar man hehe. Det är sjukt varmt men älskar att sommaren äntligen är här! Hoppas på ett liknande bra väder under fredagen, då balen är för förra året så regnade det. Kan inte förstå att jag ska på bal om endast 3 dagar, jag har inte ens planerat hårt i det heller. Eller alltså i klänning, smink och hår har jag gått all in för men sen alltså vi har inte ens fixat något att åka i hehe. Men ska typ snacka med Josef ikväll, vi har i alla fall bestämt vilken tid vi ska gå och ungefär och fotas. Jag som brukar vara så stressad och planeringsbar haha, tar det som de kommer. Det kommer bli kul i alla fall, hoppas jag. Kul att få gå med sin kärlek♥
 
Idag har jag jobbat 7-14 sen efter jobbet for jag och mamma till Alhemsträdgård för att käka deras gelato glass, behövdes i denna värme sen har jag tvärt varit med Amanda då vi skulle slå in Matildas present.