/ Elins vardag /

JOBBHELG

Ursäkta för dålig uppdatering men jag bara jobbar, detta är dock dag 5 av 6 och sen är jag ledig mån/tis vilket känns skönt!
Igår var det löning och black friday så jag hade ju stressat upp mig för dagen på jobbet men tyckte det inte var så farligt, eller det var mest att det kom som i strö att man inte hann saker men jag tror min kollega klarade sig. Sitter på bussen nu för 12-16, mycket trevlig tid och 100% OB så är ju 8h :-))

Bytte tid eller ja vi går skift med varandra för jag har upptäckt att jag inte kan jobba 7 på helger för bussarna går inte som de brukar på helger.

Igår slutade jag 19 sen for jag hem fixade mig sen for jag till Magda och hennes kille och det var snö storm igår så nu har vi snö igen. Och där stod jag och visste inte vars jag skulle och vandrade till Magdas beskrivning (ringde henne) haha och hon bara vilseledde mig sen tog hennes kille över och då hittade jag. Frusen och blöt men men haha, vi skulle på STUK sen. Skulle möta upp Josef där då hela hans klass hade fest.

Idag efter jobbet ska jag hoppa av vid arenan för Josefs syster är i Luleå och har match så vi hade tänkt komma och se den, den börjar 16 så jag hinner ju då jag slutar 16.