/ Elins vardag /

ONSDAG

Har för ett litet tag sedan ätit middag och det blev inget kvar till matlåda, så typsikt. Dessutom tog jag på mig mer jobb så imorgon är det 8-16 som gäller, inte alls en dålig tid men var inställd på att vara ledig. Har en tendens att inte kunna säga nej, de tycket jag inte hade så mycket tider i veckan och frågade om jag ville vara på golvet men där känner jag mig som ett vandrande frågetecken. Hoppas de inte tror jag inte vill jobba men då man går på ett vik 30tim/v så räcker det för mig. Vill också kunna hinna ladda om batterierna och bara vara hemma, så jag trycker aldrig in mig om det finns lediga tider för jag har liksom ett rullande schema så. 
 
Annars då? Ja hela världen vet nog vad som hände i natt...såg imorse innan jobbet på nyheterna och jag Trump valdes till president...bara att vänta på vad som händer men är glad att jag inte bor i USA. Hoppas de inser att det gjort ett stort misstag de som röstade på honom, ingen av dem två var direkt någon bra men seriöst han?? Fick man önska så hade Obama gärna fått fortsätta.