/ Elins vardag /

FAIL

Jobb hela dagen och jag tog stängning för första gången själv och jag tror jag fixade allt rätt, det är ju helt annorlunda rutiner och man har BARA en kvart på sig att städa efter 20.00. Jag blev så sjukt stressad för jag ville så gärna hinna med bussen som skulle gå 20.13 och jag kollade på klockan då den var 19 över och jag tänkte att jag aldrig kommer hinna men jag gjorde det. Fick dock springa över halva parkeringen och över filerna för annars var jag tvungen att runda en jäkla rondell om jag skulle gå på övergångsstället. Man vet ju själv då man sitter på bussen och ser andra som springer som en idiot och vill hinna. Denna gånger var det jag haha!!
 
Idag var Josef snäll och postade Jennys paket så jag hoppas hon hinner få det på fredagen innan hon far hem eller så får hon det på måndagen, något annat som hände....märkte att jag och Jenny tappade våran streak på 363 dagar fattar ni!!!??? Vårt mål var ju 365 och vi var bara två dagar ifrån och så sumpar vi det och blir sämst i världen....alltså jag pallar verkligen inte. Inte ens ett timglas har jag sett men men...rekord var det i falla fall.
Gett upp på snap streak nu...
 
Bjuder en fin bild på min sötnöt som get hihihi