/ Elins vardag /

JENNYS PRESENT

Äntligen fick Jenny hämta ut sin present, fick världens sms om hur mycket hon älskade mig hihi❤️ Tycker faktiskt själv att jag lyckades bra, älskar det blåa kortet för de beskriver oss som bäst.

Nu ligger jag i sängen och ska sova för imorgon blir det jobb 10-18 och är inte så taggad för det är lönings vecka och dessutom har vi alla tisdagar 5% rabatt på självaste köpen. Sen onsdag är jag ledig wihoo!

Alltså idag jag sprang igen till bussen för att hinna och precis då jag står brevid den så åker den iväg....seriöst han kunde inte väntat 1min stod ju just utanför så där blev jag stående och får vänta 30min till nästa buss. Så jag ringde Jenny sen gick jag in på Maxi och där hittade jag två julgrejer (tidsfördriv shopping) en fin mysbelysnings slinga och en röd glittrig julstjärna får visa er sen till julen! Jag slutade 20.15 bussen går 20.13 seriöst...gjorde såklart allting snabbt och klart i tid så jag skulle hinna hem men nope.

#1 / / Elin 2:

På tal om present. Jag har en liten sak hemma hos mig som du fortfarande inte fått 😅 Puss, saknar dig!

Svar: Hahah Elin då!! Den måste du ju skicka 😂😘 saknar dig med!
Elin Jonsson