/ Nyheter/tips /

LISTA OM 2016

Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut?
- Flyttade hemifrån och bor i en ny stad
 
Bästa köpet?
- Oj, den var riktigt svår. Vet inte om jag spenderat på något jättespeciellt? Annars säger jag möbler (jättekul haha)
 
Vad spenderade du mest pengar på?
- Eftersom man inte bor hemma så säger jag mat och räkningar
 
Bästa boken du läst i år?
- Har fortfarande inte läst ut den har några kapitlen kvar men Josef lånade ut hans bok till mig, Tornrummets hemlighet. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Att vi fick lägenhet så pass snabbt skulle jag tro och att få bo med han jag älskar. 
 
Vilka har du umgåtts mest med?
- Familjen, vänner, kollegor (på jobbet haha) och Josef!
 
Lärde du känns några nya människor?
- Det har jag, Josefs klasskompisar. Några av dem i alla fall och det är jätte trevliga!
 
Låtar som påminner dig om 2016?
- Formation - QueenB / Ain't My Fault - Zara / Side to Side - Ariana / Love on the brain - Rihanna 
 
Blev du kär i år?
- Är redan kär från 2015♥
 
Saknade du något under 2016 som du vill ha 2017?
- Mina vänner men såklart har jag kvar dem nu 2017 men inte lika nära längre. 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Det vet jag inte, har som inte tänkt på det.
 
Högsta önskan just nu?
- Sommaren, tycker vintern kan vara över nu haha.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2016?
- Firade den med familjen sen nån vecka fram så blev de dunderfest med vännerna, 20år yää.
 
Vad var det bästa som hände under 2016?
- Att fylla 20 sen att ett nytt kapitel hände i mitt liv. Då menar jag flytten, alltid spännande. 
 
Vad är du peppad inför nästa år?
- Hoppas på en bra/rolig sommar med vänner och att allt flyter på rätt och att det ska gå bra för oss att hitta en ny lägenhet innan sep. Annars har jag inte hunnit planera så mycket!
frågelista