/ Elins vardag /

TVÅ LEDIGA DAGAR

Då var jobbhelgen äntligen över och idag är jag ledig, även imorgon. Så idag har jag tänkt boka tvättid för jag har inga sockar längre hehe. Dessa två lediga dagar kommer mest laddas upp för denna löningsvecka och såklart jobbar jag ons-fre så det kommer bli mycket folk men jag är i alla fall ledig helgen. 
 
Vi fick även snabbesök av Josef föräldrar, de skulle komma upp med hockeygrejerna osv. Jag jobbade ju så jag missade dem men det tog ett besök upp till Storheden där de åt på Max så jag gick dit på min lunchrast och så bjöd Josef mig på mat där för jag tror inte man får ta med sin egna mat dit. Trots Max och Coop sitter i samma byggnad. Så jag fick i alla fall hälsa på dem ett tag sen visade jag hur jag jobbade sen skulle de vidare för att hitta en ny kontorsstol till Josef för hans gick sönder i lördags. Blev verkligen en förändring....haha det är exakt samma stol de köpte.
 
Igår efter jobbet gick jag till bussen för att ta mig till Stadsö centrum och när jag står vid hållplatsen så kommer jag på att min matlåda är kvar i kylen uppe i lunchrummet (alltså min lax!). Bussen kom inte i tid riktigt och jag funderade hela tiden på om jag skulle springa tillbaka men jag vågade inte chansa så jag skulle missa den för jag skulle ju på träningen. Dock när väl bussen kom så kunde jag nog ha hämtat den, och jag är ju tillbaka på jobbet på onsdagen så jag gav helt enkelt bort min matlåda till en kollega som jobbar idag haha. Bättre att någon äter den än att jag måste slänga maten, tur så hade jag en liten portion hemma av den så åt den då jag kom hem efter träningen! 
 
Nu ska jag nörda Sims i sinne hehe :-))
 
Usch vad jag saknar sommaren, det snöar just nu...tycker vintern har varit här tillräckligt haha.