/ Nyheter/tips /

BROWS

Vänster normalt | Höger sminkat
 
Alltså att kolla på sina ögonbryn genom tiderna är hemska haha, speciellt då jag var yngre men även att bara kolla på bilder från förra året fick en att fundera. Det hemska är också att man inte vet om det ser bra ut nu, liksom om kanske 3år kommer jag kolla tillbaka på 2016/17 och tycka dem var hemska då också?
 
Men i alla fall jag har nu slutat använda pennan för att fylla i (använde mig av Brow Satin från Maybelline) för jag har äntligen fått en hyfsat bra form och växt på mina bryn om man jämför med tidigare år. Så förra veckan köpte jag istället en brow gel med färg, har använt annars transparent. Det är ju inte super stor skillnad men det ser mer jämt ut och att man får upp stråna på plats. Så nu sparar jag tid på brynen!
smink / ögonbryn