/ Elins vardag /

TISDAG

Idag är jag ledig, så skönt det varit. Josef stannade hemma också så vi sov ut. Dock fick vi veta sen det var visst föreläsning osv. Men det stod inte på schemat så det var ju lite synd men men.
Vi har hunnit gå till Ica och köpte lite småsaker så jag kunde göra en lunch till oss och Ylva som kom efter skolan (Josefs klasskompis) och så skulle jag klippa hennes hår. Så kom till mig jag är privat frisör (på egen risk haha). Nej men klippte bara topparna, kan inte alls klippa hår men toppar är väl lätt och dessutom har hon så lockigt hår så man ser inte om det blev ojämnt haha. 
 
Bjöd på en jättegod pastasås gjord på fläskfilé, senare ikväll måste jag och Josef iväg och storhandla...kändes extremt jobbigt. Sen nu på söndag kommer våra föräldrar hit :-)
 
Hejja Lindex! För en mer realistisk bild.