/ Elins vardag /

MÅNDAG

Igår var det bara mys med god mat sen se serier, sen skulle jag och Jenny skypa och så läste vi breven som blev ganska dåliga egentligen haha för vi skrev dem bara då vi var 17år och ja kanske inte så mycket hade hänt och vi hade inte skrivit jätte vettiga saker haha men det var kul på ett sätt ändå. Jag trodde jag skulle vara foreveralone men ja det är jag ju inte, hamnade heller inte i Borås eller Umeå haha har dock inget där att göra mer så (var tankarna på högskola).
 
Vi har nyss ätit och diskat och imorgon börjas det med jobb igen, tis-fre och imorgon jobbar jag 10-18 sen måste vi handla. Känns som vi handlar jämt men egentligen gör vi det inte, vi handlar varje vecka och planerar mat för en vecka...
 
Har idag hängt på stan och fixat en massa presenter till Jenny och så köpte jag en låda på posten så jag kan skicka ner den till henne i Umeå. Superfin vart den och jag lovar att visa er den sen då hon fått den, även köpt årets första julklapp till Josef hihi.
 
Bilder från igår