/ Elins vardag /

Tonight.

Godmorgon, har nyss ätit frukost och gjort om mitt tidsinställda inlägg som blev väldigt fel igår hehe. Skulle ju ha valt 1/1 inte 31 hehe, då duktig kan man vara ibland.
 
Ska hoppa in i duschen, tog en ansiktsmask igår som jag fick i julklapp. Det var en choklad lermask och den hjälpte bra, dock är jag sjukt less på choklad efter julen och hela veckan haha. Så nästa år tror jag vi satsar på mindre choklad på godisbordet.
 
Halv fem så blir det att fara till Jonna, ska fixa hennes naglar också. Jag gav ju henne det i present att hon skulle få välja vad hon ville ha och så fixar jag det och som tur har jag färger till det, kommer säker bild på det och jag hoppas det blir bra. Ibland börjar jag skaka så mycket när jag målar andras för jag blir så spänd haha men nog ska det gå bra. När jag målade Alice naglar (det var min första "kund" om man kan kalla det så?) hon sa "Men Elin ta det lugnt haha, slappna av!:))".
 
Men i alla fall vi ska äta middag som ska bestå av Plankstek sen en efterätt kanske förrätt men vi får se, men det låter i alla fall riktigt gott sen ska vi spela sällskapspel och lite EyeToy som var riktigt längesen så kommer väl få ett träningspass haha.
 
Tove är också här i Skellefteå, så det blir som en reunion!