/ Elins vardag /

HELLO FROM THE OTHERSIDE, I MUST'VE CALLED A THOUSAND TIMES.

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i Malå med Josef och hans familj, de har sin husvagn stående där. När jag och Elin lunchade med han i onsdags så pratade han om Malå och jag hörde bara typ att han skulle vara där i helgen sen började vi snacka om konståkning och hockey, eller det var mest dom efter som Elin har gått konståkning och Josef spelar hockey sen började det med att jag skulle lära mig haha. Jag kan åka men är verkligen inte snabbast haha, sen vart det på tal om jag ville följa med. 
Sen bara på torsdagen efter att Elin farit så började han liksom fråga om jag skulle med och jag fattade inte att de skulle fara på torsdagen, dock hade han sagt det men jag hörde det inte hehe. Jag ville ju med så medans mamma och pappa var borta med morfar och kollade möbler så sprang jag omkring och packade en väska med kläder osv. Jag hade liksom just gått från att haft Elin här sen skulle jag direkt bort men jag var snabb och redo då det hämtade mig!
 
Har haft det jättetrevligt, suttit i förgården och sett lite youtubeklipp sen såg jag och Josef en skräckis men den hade humor i sig också så jag fick i alla fall inte mardrömmar. The Cabin tror jag den hette. Sen igår var det att åka skridskor som gällde och jag har inte sått på isen sen i 2:an i gymnasiet och som sagt är inte proffs med vanliga skridskor då jag åkte konståkning då jag var mindre. Så jag är van med taggar men det gick förväntansfullt bra att åka men alltså oj så ont jag har i kroppen nu! Inte van någonstans med att delvis stå i skridskor in några timmar och såklart inte med en klubba som var längre än mig dessutom haha. Vill inte ens hosta för musklerna på sidan om ryggen är ömma och mina händer, använder inte alls dom musklerna i vardagen så mycket haha. Det var i alla fall roligt ändå förutom att han och hans syster är proffs men det fanns en till tjej som jag åkte med då det blev mer seriöst haha. 
Igår var det hockey som gällde på tv och Skellefteå vann!! Vi får se hur det går idag då det är returmatch, blev även bjuden på drinkar av dem så jag blev ju lite trött där i slutet haha. Vi såg även Anchorman med hans mamma och pappa och alltså älskar Brick!
 
 
 
Svällde upp rejält där skridskon hade tagit emot, visst jag kände att jag var öm men när jag gick och duschade så märkte jag hur röd och svullen jag var och det var jättehårt.