/ Elins vardag /

22:51

Vilken dag de varit, trodde jag skulle dö där ett tag. Så mycket kunder och jag var superstressad för att allt skulle hinnas med! Men jag tror ändå vi låg bra till och det blev lugnt för killarna innan jag och den andra drog hem 19. Alltså att jobba dagarna innan då det är mathögtider det är verkligen en bomb. Hoppas på mindre folk imorn men det vet man aldrig, jobbar 7-15 så nu måste jag sova. Längtar tills jag får ta helg och vara med dem andra✌🏼

Godnatt!

Välförtjänt av denna då jag kom hem! Den var riktigt god, har inte testat den förr🙊
#1 / / Fanny:

Mums! Vilka är dina favoritsmaker från ben and jerry's? :)

Svar: Jag har inte hunnit smaka så många ännu, men den som jag smakade nu var god. Sen brukar jag ta half baked, chocolate fudge brownie och strawberry cheesecake :-)
Elin Jonsson