/ Shopping /

SLEEK - A NEW DAY

Kom nyss hem från stan, har fixat mig armbandet så det blir lättare att gå in och ut på festivalen. Sen köpte jag mig en ny eyeliner då min höll på torka ihop och sen hittade jag Sleek på H&M, de hade typ fått in mycket nytt ex. House of lashes osv. Kul med sådant tycker jag, så jag köpte mig en palett från Sleek, A new day heter den och det var fina färger i den! Får nog prova den inför helgen :-)
 
Jag och mamma lunchade också på Tatung, det var så lång kö till de ställena på festivalområdet och jag höll på dö av hunger. 
 
 
Sleek / palett / smink / ögonskugga
#1 / / Cajsa ♥ Beauty Boulevard:

Älskar dessa paletter, de är så fina!

Svar: Ja detta är min första så, men de var mycket fina och prisvärt! :)
Elin Jonsson

#2 / / josephine Asplund:

Så fin=) Hoppas du får en fin kväll! Kram<3

Svar: Tack, detsamma till dig! <3
Elin Jonsson