/ Elin 20år / Elins vardag /

SÖNDAG

Vaknade idag kvart över fem och så var det bara att stiga upp, kändes som jag hade sovit i 10min. Det var bara upp och hoppa in duschen sen fixa sig. Dagen har varit bra men ändå mycket folk för att vara en söndag men alla skulle väl handla innan hockeyn börjar. Imorgon börjar jag 12-18.
 
Tänkte visa er det jag fick av min morbror och hans familj, nämligen ett presentkort på 10 lektioner inom körkortet men en mer intensiv grej. Det är en simulator och så får man lära sig allting och sen kommer man vara redo för att köra på körskolan. Kommer vara behövligt för mig och det får mig nog att ta tag i det där tråkiga som jag tycker. Jag vill ju verkligen ha körkort men det är bara att jag har haft 0 motivation, men har verkligen tänkt ta tag i detta nu till våren så kanske snart. Kan inte lova men det ger mig en kick i baken i alla fall. Så det var en mycket bra present, hade ju skrivit körkorts grejs haha.