/ Elins vardag / Shopping /

PLAGGEN

Stickade tröjan (som är supermjuk!!) och t-shirten med volang från Bikbok sen den svarta toppen från Carlings.
 
Eftersom jag använda presentkorten så blev det billigt, sånt gillas. Kanske inte det färggladaste plaggen höhö men det var fina!
 
Igår jobbade jag 10-18 och så åkte jag hem packade väskan och så for jag ganska direkt till Björkskatan för det var träning med kanotpolo gänget. Vi var dock bara 5st men vi körde basket och innebandy och det var kul, gjorde dessutom det avgörande målet woho. Det var sjukt längesen man var i en gympasal och svettades så mycket men det kändes bra att röra på sig. Sen bestämde vi oss för att gå till Stuk och ta oss en öl/cider, bra efter träning va? ;-) Var musikquiz så vi var med i den så det var kul!
 
Idag är jag ledig och ska strax dra på mig kläder och cykla, ska försöka hitta till den busshållsplats till Lerbäcken som tar mig till jobbet på helgerna innan 7 för här på Hertsön går dem sämst!!