/ Elins vardag /

37 DAYS LEFT

Onsdag och snart är det helg då vi är lediga på fredag, sjukt skönt. Provet gick bra hoppas läraren tycker det med haha. Efter skolan gick jag och Lina hem eller hon skulle försöka hitta till sin släkting och jag kan ändå området så vi gick lite omvägar men tillslut så! Sen då jag kom hem följde jag med mamma upp till Solbacken för att handla lite och nu är jag hemma och chillar lite innan jobb. 
 
Känner mig så trött även om onsdagarna är superkorta tar de få lektionerna vi har all kraft. Imorgon är det valborgs och jag ska göra middag hos Linnéa, vi hade tänkt grilla så jag längtar. Vet att många har party men jag pallar verkligen inte vill bara äta god middag och dessutom väntar jag till studenten då kan det få bli party haha. Så mycket pengar som går till studenten är i alla fall glad jag gör min egna klänning. 
 
Bjuder på en oseriösbild som jag och Matilda alltid tar då vi fotar, haha.