/ Elins vardag /

ETT SISTA FARVÄL

Kan starta inlägget med ett AJ, för idag opererade de ut min tand och det gick jättefort och kändes inget. Fick stygn osv, var nervös då jag visste de skulle skära i tandköttet (huvva). Men just nu har jag smärta som bara den, har hunnit gråta av smärta också nu när bedövningen försvunnit.
 
Innan tandläkaren så åkte jag in till jobbet för att säga farväl, tömma skåpet och lämna nycklarna. Så fina kollegor man haft, fick världens finaste ostpåse som tack för de två åren. Tyvärr kan jag just nu inte äta något av de men jag är taggad! Känns bra att lämna ett jobb då man gjort ett bra intryck på dem och då de säger man utvecklats snabbt de senaste året. Då har man gjort det bra och det har jag gjort medvetet!
 
Fick tre ostar, ostkniv, kex, triss, presentkort, två marmelader och choklad♥