/ Elins vardag /

11 DAGARS LEDIGHET

Sitter just nu på mitt rum i Skellefteå, ska strax sova men tänkte att ni förtjänar ett inlägg men min lilla frånvaro. Har jobbat idag 7-15 och herregud det var folk sen morgonen och jag plockade upp hela tre pallar med varor. Det var stressigt och jag ville vi skulle klona oss själva men det rullade på men ja alldeles för lite personal och mycket folk. Hoppas på det bästa för dem som tog stängningen. 
 
Tog bussen in till stan och mötte upp Josef och så åt vi middag på Max sen tog vi bussen mot Skellefteå, han hoppade av i Kåge och i stan blev jag hämtad. Har fått fika och imorgon ska jag handla med mamma sen lämna present från mina päron till Josef. Stackars är fortfarande jätte sjuk och man skulle kunna tro han fått influensan, hoppas bara inte jag får den!
Skulle inte förvåna mig för min kropp har inte hunnit vila från allt jobb denna veckan och är rädd att nu när jag ska vara hemma/ledig i flera dagar så kommer allt komma ikapp och så drabbas jag...
 
Bytte redan julklapp med Josef igår, kan ju vara trevligt att se varandra och öppna då vi inte firar tillsammans, fick mig en mysig varm stickad tröja och själv gav jag honom en Hugo Boss parfym.
 
När båda Elin i Delin är på gång, haha vi är två Elin såklart. 
 
 
Skellefteå, / hemma / jul