/ Elins vardag /

DAGEN INNAN JUL

Idag har jag varit på Coop (dessutom två vändor haha) och handlat julmat med päronen. Hälsade på mina gamla kollegor och fick varma kramar av dom, saknar dem. Eftersom vi var tvugna sen på kvällen att fara in på Coop igen så fick jag träffa Anna och Christoffer :-D
 
Har gjort Jansson Frestelse och jag själv äter det inte men ville bara visa att jag kunde det eftersom vi lagar mycket mat på Storheden. Känns stört att det är julafton om en kvart...har ingen julkänsla alls. En annan känsla jag har är att Josef smittat mig, dessutom börjar jag tro jag är allergisk mot katt?? Seriöst när jag är hemma och i mitt rum börjar det alltid rinna i näsan och små klia i ögonen och får ont i halsen på något sätt, tål inte jag mitt egna gamla rum längre??? Det låter jätteskumt men alltså man vet ju aldrig, jag hoppas jag inte blir dunder förkyld i alla fall.
 
Imorgon får vi en julklapp i strumpan på morgonen sen kommer dagen bara rulla på, vi hämtar morfar och så ska han äta blöta med oss till lunch senare kommer min morbror och hans sambo till Kalle Anka. 
Var förbi Josef och mamma gav han julklapparna från hon och pappa sen fick jag av Josefs föräldrar, blir spännande att öppna imorgon!
 
Önskar er alla en God Jul så bloggar jag senare, funderar på att dra fram systemkameran kanske så kan det någon gång få komma några kvalité bilder här. Godnatt!
 
Shoppade detta på stan och en massa alkohol inför annandagen då vi kör hemvändarfest med "Kåge gänget". 
 
 
#1 / / Jenny:

Vilken krog ska du på på annandagen?:)