/ Elins vardag /

FÖRÄLDRARNA HÄR IGÅR

Igår var alla päronen här, mina kom först så vi bjöd på fika och så gav jag mamma hennes present. Hon fick nya kaffekoppar från Lagerhaus sen en receptbok där man kunde skriva in sina egna recept. Pappa bytte till vinterdäck på min cykel hihi. Sen rengjorde han avloppet till handfatet för det blev så mycket vatten när man spolade och ja det var supertätt!! Så äckligt, i vanliga fall hade jag kunnat göra det själv men när man vet att det där är inte från en själv så får jag lite panik (alltså han som bodde här). För det var inte rengjort på ett tag sa pappa! Känns bättre då man vet det är ens egna "smuts". Huvva haha, så tack pappa igen ♥
 
Lite senare kom Josefs föräldrar och så såg vi hockeyn och vi vann mot Malmö, wihoo. Grabbarna fixade bilen, den hade plötsligt fått slut ström också tydligen och så pumpade det upp däcket (men bilen tog sig säkert hem).
Min föräldrar bjöd på tacos till middag och sen for hans föräldrar och mina skjutsade oss till träningen och sa hejdå. Mycket trevligt och idag har jag jobbat 7-15 och är redan trött, blir ju så mörkt fort så man tror det är natt nu.