/ Elins vardag /

JULVECKAN ÄR IGÅNG

Idag var det jobb 7-16 som gällde, det var mycket folk och stressigt men det gick bra tycker jag. Var dock ganska förvirrad för när det är så mycket som börjar man som glömma med det man skulle göra eller vad man höll på med. Hann i alla fall sätta ihop två stora Deli-korgar, fick dock inget kort på dem men ja jag tyckte det var kul. Kanske jag kunde gjort dem ännu bättre men hade inte all tid i världen. 
 
Får höra imorgon hur det gick för dem på kvällen, imorgon tar jag 10-18. Nu ikväll har jag och Josef tvättat sen imorgon blir det att städa så lägenheten är fräsch då vi lämnade den och kommer tillbaka :-) Hinner inte göra något på torsdag för då jobbar jag 7-15 men Josef är ju hemma men sen efter jobbet drar vi till Skellefteå direkt. 
 
Fått mig en tomteluva som seriöst är bättre än våra mössor haha, den behåller värmen i alla fall.
 
Josef har dessutom dragit på sig en förkylning och att sova med honom är som att sova med ett bastuaggregat!