/ Elins vardag /

MÅNDAG

Ligger i sängen och ska strax sova, för imorgon börjar jag 7. Dagen på jobbet har gått bra men i slutet blev jag less och ville att alla kunder skulle gå hem för det kom precis vid stängning och jag ville hinna med den tidigare bussen hem men icket. Fick jobba över och sen ta nästa buss, så jag kom hem halv 10. Nej usch, bitter blev jag hehe.


Något kul var idag att jag såg ett känt ansikte inne på Coop, en som jag läste mycket om när jag var 13-14år och förmodligen såg jag upp till henne då och ville vara hon. Nämligen bloggaren Foki! Det var ju lätt att relatera till henne som liten och att komma från Asien, dock när man tittar tillbaka till den tiden på sig själv såg man för hemsk ut. Men ja det var kring den tiden då och hon var jätte populär jag startade att blogga, nu tror jag att det är yngre som följer henne mer. Jag kan kolla in ibland när jag har tråkigt annars följer jag henne inte, men det var lite kul. 

Imorgon kommer det vara svin mycket folk pga tisdagar 5% på köpen tur så slutar man då kanske alla kommer.