/ Elins vardag /

WEEKEND

Så skönt med en riktigt helg, annars brukar man ha den mitt i veckan. Hade tänkt dra mig till stan men nu kändes klockan mycket och jag har ingen ork till det längre. Så nu känns det som att man istället kan sitta hemma och jag tror det är lika bra för när jag väl är ledig så vill jag göra så mycket att jag inte hinner vila hehe. 
Minus 13 grader så ut vill man då inte heller, blir bara hemmamys och vet inte om mannen här i hemmet skulle plugga sen. 
 
Igår på jobbet fixade jag en fin smörgåstårta, direkt jag hade ställt fram den som kom ett äldre par och ville ha halva och så stod min kollega bredvid mig för hon ville inte skära i den så jag gjorde det (alltid spännande att flytta stora bitar smörgåstårta till ett fat). De frågade vem som gör den, min kollega pekade på mig och jag sa "det är jag!" :-) Haha, dom ba ojdå ja då ska vi njuta av den. Tur jag hann ta ett kort på den!