/ Elins vardag /

4 DAYS LEFT

På lördagskvällen kom Josef till mig och sov över, trodde jag började må bättre sen skulle jag äta lunch igår och alltså efter det kändes det som jag var på ruta 1 igen och jag ville ba dö. Jag hade verkligen ingen näring i kroppen och magen sa nej till all mat jag ville äta. Så sjukanmälde mig igår på jobbet och det jag försöker nu göra är att inte äta stekt mat typ. Så till middag ska vi göra kycklingsallad, har då fått äta frukost och lunch utan att må illa så det börjar bra. Är jätterädd att jag ska börja må illa så får tänka på vad jag ska äta, sådant som är ganska milt för magen typ. Har inte ätit ordenligt på ett tag så alla smaker är så starka för mig, leva på nyponsoppa gick ett tag men nu är jag less. Skulle ha jobbat idag men igår var jag helt död alltså tänk dig att kroppen har 0 energi så nu satsar jag till 100% att bli frisk och så får jag jobba på torsdag!! :-)
 
Förresten det är nu 4 dagar kvar tills jag fyller 20år!!!
 
Vaknade upp till detta igår haha, var tvungen att ta kort på det♥