/ Elins vardag /

MÅNDAG

En ledig måndag och det har varit skönt, som jag nämnde i förra inlägget sov jag över hos Josef. Sen hade han någon läkartid så for hem tidigt men blev att vi var med varandra ganska snabbt efter då han inte gick skola då han liksom inte kunde se. Men i söndags då festen var så bestämde jag och Oliva att vi skulle på systemet för hon skulle dra premiären så hon och Simon hämtade upp mig sen köpte vi lite grejer (är fest i helgen också). Sen hämtade vi Josef på skolan och for hem till honom då Oliva skulle hjälpa han med en uppgift då de båda går/gått teknik. Så där satt jag och Simon som frågetecken och var glada över att vi inte gick teknik haha. Studentveckan har rullat igång för Josef så nu är det väl mest chill denna och nästa vecka. Tänk att det redan gått ett år för mig sen jag gick ut, minns som om det vore igår haha. Sen senare under dagen blev Josefs öga bättre så det var ju tur, han kunde i alla fall ta av sig det stora plåstret.
 
Men vi var hos Josef och så gjorde vi oss lunch och så drack vi rosévin! Sådär bara på en måndag hehe :-)). När de sen farit hem så gick jag och Josef ut för att köpa glass och gå en lång promenad vilket var trevligt men alltså sommarvärmen ojoj, man ska inte klaga men det var varmt! Sen åt jag middag där och så skulle vi ut till Ostvik för att bada men jag lämnade den uppgiften till grabbarna då jag själv inte kände för att bada. Så en helt trevlig måndag och imorgon börjar jag 7-14 så nu måste jag hoppa in i duschen sen sova så godnatt på er. 
 
Menade måndag såklart, börjar blanda ihop dagar!
 
Promenad vid älven bland annat.