/ Elins vardag /

FRISÖREN

Blev att vara hemma igår, både jag och Josef stannade i sängen då vi inte alls kände oss friska. Josef kom tillbaka från Stockholm förkyld och sen då jag vaknade blev jag super snuvig och fick ont i halsen så jag sjukanmälde mig. Vi gjorde inte alls mycket, försökte vila och så tog vi ett varmt bad och idag känns det bättre.
 
Idag har jag ledig dag och ska in till stan då jag bokade en klipptid i lördags, känns så skönt att få klippa topparna osv. Dock spännande att låta någons annans händer röra håret men jag tror dem är duktiga. Så nu ska jag fixa mig.
 
Blev inspirerad av detta hår, mest det till höger. Vill gärna färga också men det kanske blir en annan gång. Samma tjej på bilden, hittade henne på Insta men nu minns jag inte vad hon heter. Var någon kändis tror jag.