/ Elins vardag /

HELGEN I SKELLEFTEÅ

 
I fredags slutade vi båda 16, så vi packade lite snabbt sen så började vi rulla mot Skellefteå. Det har ju snöat i sinne där så när vi närmade oss blev det mer snö och snöstorm men vi tog oss till Kåge och så fick vi mat av Josefs föräldrar sen skulle vi storma killarna haha. Vi hade inte sagt att vi skulle hem så vi for först till Otto som blev jätte förvånad men superglad sen skulle vi till Lucas men vi störde typ mest honom mitt i ett spel hahaha! Men vi for ut och så for vi till bästa Coop och köpte godis sen tillbaka till Kåge och var hos Josef och såg lite klipp sen kom även Micke och sen blev det ut och köra bil haha. Micke var taggad på att sladda i sinne med Josefs bil så vi körde omkring överallt haha, så går det då man hänger med grabbarna. Landade sent hemma hos mig där vi möttes av mina föräldrar och en skällande Teo haha ;-) Premiär sov i 180 sängen som var sjukt skön.
 
Det var ju tänkt att på lördagen vi skulle hem till Luleå igen för våran dejt men när vi skulle boka bio så var den bara i 3D och vi är inga fans av det så vi tänkte liksom lite längre och vi kunde ju lika gärna dejta hemma i Skellefteå så det blev att stanna hemma en dag till vilket också kändes skönt. Det var verkligen snö kaos hemma alltså det såg ut som att det redan var december. Snörök osv.
Vaknade hemma hos mig sen for vi förbi Coop och så hittade jag mig några nya julbollar till granen sen fick vi skjuts till Kåge och där satt vi ett litet tag sen var det dags att rulla mot Luleå och ju längre norrut vi kom desto mindre snö haha. Dock var det kallt och lite halkigt. Men nu har vi landat hemma, blev hemmagjord hamburgare till middag och nu är Josef på träning. 
 
Imorgon jobbar jag 11-20.15 sen är jag ledig, jobbar varannan dag haha så mån,ons,fre sen ledig helg och då ska jag hem för att fira pappa och Josef är i Stockholm för kanotpolo turnering!
Skellefteå,