/ Elins vardag / Shopping /

NO SNOW

Ett riktigt pissväder är det, har varit två plusgrader och det blåser sen faller det snö/regn. Så det var inget roligt väder att vara ute i men for in till stan och hann med en massa shopping sen frisören. Fick med mig några saker hem, mest inför julen. Nu har jag en adventsljusstake och mossa, köpte en t-shirt till Josef och ansiktsrengöring från TBS och de hade ta 3 för 2 så passade på till mig själv också.
 
Klippningen gick bra och tog bara topparna och uppklippning så visar ingen bild för det är ändå ingen skillnad, köpte dock en färgbomb i mahogny så blir spännande att de vad det blir för nyans när jag testat den. Frågade frisören vad hon tyckte och den hade lite lila/röda toner så det kanske blir fint. 
 
Vi har även hunnit handla så nu finns det mat haha. Imorgon jobbar jag 11-20.15.
 
Nyss sett hockyen och det var så nära men ingen vinst på Djurgården...... :-(