/ Elins vardag /

SAY YOU WON'T LET GO.

Då var det helg, så skönt. Jag och Josef kom nyss från Ica och har laddat upp med en massa gott som vi ska äta sen. Idag har jag ansökt om vikariatet på Coop så vi får se dock verkar alla säga att det var ägnat åt mig då jag först kom typ men men. Har verkligen varit vilse på vägarna då det gäller jobb, det finns mycket som skulle kunna bli bättre men jag trivs med kollegorna men inget toppar dem än mitt gamla deligäng! Jag behöver en inkomst sen har jag fixat semester så jag är ledig 23:e dec - 2:a jan. Wiho, känns ändå skönt att komma hem ett tag för att vara med familjen och kompisar. Dock är mitt rum tomt och kallt med en säng på golvet haha...
 
Imorgon kommer min familj hit så det blir att städa innan de kommer och så är Teo med, hihi.
 
Gjorde smörgåstårta på jobbet och det är min första jag gjort helt själv, är nöjd!