/ Elins vardag / Mat & bak /

LAX

Är inte alls van att jobba hela helgen för det gör jag bara 1gång i månaden, annars jobbar jag oftast lördagen bara. Bra med pengar men jag har blandat ihop alla dagar och med tanke på hur mycket kunder det varit så skulle man kunna tro det är vardag. 


Det gick bra att gå till busshållsplatsen, var väldigt mörkt och ensamt inte en enda kotte var ute. Dock sov jag riktigt dåligt för jag kunde inte sova förens 00 och jag visste jag skulle upp kring 04 och ja 4 timmars sömn är inte mycket för att vara mig. Nu är jag då trött och ska sova.

Josefs päron kommer tydligen upp tvärt så hinner inte träffa dem. De skulle ba lämna de grejer vi inte tog med oss från julen. Sen så efter jobbet är det kanotpolo som gäller. Jobbar imorn 11-18.15 

Har nu ikväll fixat mig en riktigt god matlåda!

Mums med lax, tur så får jag vara ensam om den då Josef inte äter lax;-)