/ Elins vardag / Shopping /

MINUSGRADER

Ledig dag och den har spenderats med att sova bort halva dagen då jag och Josef var uppe till 04 för att se JVM och Sverige tog sig inte till final och vi stängde av snabbt för att slippa höra Kanadas vrål...nu ser vi dock bronsmatchen swe-rus, så man kan hoppas på brons men man vet ju aldrig. 

Sett Skellefteå - Rögle och vi vann men de var nog den skummaste matchen jag sett, dömmningarna osv. 

Vi tog oss i alla fall upp för att fara ut till stan, ja ni hörde. Trots det har varit iskallt ute, det har varit -29 grader. Så nu märks det att man bor i Norrland, är inte alls avis på Simon och Oliva som är på väg till Gran canaria :-(
Köpte mig en målarbok, lämnade mina hemma i Skellefteå. Insåg att jag inte klarar av dem som har jättesmå motiv så tog en med lite större. Eftersom jag får så stora problem när jag råkar göra fel, hatar om jag råkar missa med färg osv. Nej men jag tyckte det kändes mysigt att börja måla igen och alltså jag har tålamod till allt annat förutom då det gäller att vänta på saker man beställt via internet och när jag målar och det blir fel. Vill ju helst slänga boken då haha så den här mindfulness funkar inte med en bok haha snarare tvärt om. 

Imorgon jobbar jag 10-18 och der är ju en helgdag så vi stänger 17.30.